Перевага банерної реклами

Продає товар/послугу

Підвищує впізнаваність бренду

Приваблює
увагу

Збільшує трафік сайту компанії

Види банерної реклами в інтернеті

Ціна банерної реклами залежить

Банерна реклама

Банерна реклама дозволяє розмістити банер и на ключових ресурсах для залучення цільових відвідувачів по заданій вартості за обраний період. Кожен  банер є унікальним рекламним  повідомленням у вигляді зображення або анімації. При натисканні на нього здійснюється перехід на сайт рекламодавця.

” + ” І ” – ” банерної реклами

Банерна реклама необхідна для просування сайтів, товарів або послуг абсолютно різної тематики. Для рекламодавців в ній є свої переваги і недоліки.

Переваги

  • Кастомізація оформлення.

Є можливість самостійно обирати дизайн баннера враховуючи особливості власного товару і потреби аудиторії.

  • Велике охоплення.

Якщо реклама розміщена на наскрізних сторінках або на «морді», охоплення користувачів буде максимальним.

  • Зростання впізнаваності бренду.

Товари з банерів часто з’являються на сторінкахсайтів, і відповідно зростає їх впізнаваність серед користувачів.

  • Орієнтир на цільову аудиторію.

За користувачем залишається рішення про ресурсах для розміщення даного виду реклами, а також фільтр аудиторії в залежності від тематики.

 Недоліки

  • Плата за показичи кліки.

Залежно від системи ви будете оплачувати кожен клік або певну кількість показів банерної реклами за фіксованою ціною. Виняток становлять окремі сайти користувачів, де внесення коштів проводиться щомісяця, щотижня незалежно від кількостіпоказів і кліків.

Швидке скорочення відвідувачів після закінчення рекламної кампанії.

Активність реклами відбувається під час здійснення оплати. Будемо  бачити приплив користувачів. Після завершення терміну розміщення буде помітний різкий спад активності.

  • Часте потрапляння в не цільову аудиторію.

У слідстві великого охоплення аудиторії сайту, так і самого рекламодавця, якому недоступні всі тонкощі роботи з рекламними майданчиками.

  • Необхідність створення якісних банерів.

Ефективна реклама потребує привабливих графічних матеріалах, щоб зацікавити користувачів і підштовхнути до переходу на сайт, а потім до активних дій.

  • Великий бюджет.

Цей вид реклами буде показувати велике охоплення, ціна за розміщення кожного банера в кілька разів вище, ніж контекстної рекламиза таргетингом.

Види банерної реклами

Варіювати баннерну рекламу можливо якза розміром, так і за технологією виготовлення. Якщо говорити про розміри, то ще з 1994 року популярний рекламний блок 468 × 60 пікселів, активно використовуваний Яндекс. Директ, Google AdSense. Відсутні стандарти, але є основа, якої дотримуються всі веб-майстри і великі корпорації в рекламному бізнесі. Популярні формати – 240 × 400, 300 × 250, 300 × 600, 728 × 90.

Статичні. Сьогодні основним стандартом в графічнихрекламних блоках прийнятий формат PNG. Церастровий формат зберігання інформації, що використовує технологію стиснення без втрат якості зображення. Такі банери прості, зручні і досить ефектні, але їх можливості не великі. Також великова говаграфіка може призводити до зниження швидкості завантаження сторінки.

Динамічні. Найбільш складним типом банернаої реклами оголошень на роботі декількох технологій: Java, CGI, HTML, Flash.

  1. Java-банери. Вбудовуються увміст HTML-коду, однак для корректного відображення в браузері користувача повинна бути активована підтримка Java-аплетів. Часто такі банери довго вантажаться незалежно від пропускної здатності з’єднання. Їх найбільший відсоток належить до ігрової та розважальної тематики.
  2. Flash-банери. Створюючи їх, використовуєтьсягнучка технологія, розроблена Macromedia. Вона дозволяє користувачеві взаємодіяти з рекламним блоком при наведенні, наприклад змінювати текст або зображення, окремі частини, включати і вимикати звук, заповнювати форми та ін. Активно використовується як в ігровій тематиці, так і в інших галузях.
  3. CGI-банери. Це набір HTML-тегів, в сукупності становлять графічне зображення в одному з форматів PNG, GIF, JPEG, і інтерактивних форм для дій користувача. До переваг реклами відносяться гнучка навігація, можливість введення інформації, миттєве завантаження та ін.
  4. HTML5-банери. Це адаптивні варіанти, які автоматично підлаштовуються піддозвіл вашого смартфона або комп’ютера. І якщо в Flashабо CGI ви можете вказати лише фіксовані розміри, то технологія HTML5 дозволяє задати будь-які рамки. Рекламне оголошення буде автоматично адаптуватися до платформи користувача, що не ускладнює перегляд основного контенту на сайті.

Розміщення банерів

Для отримання максимального результату від розміщення банерів необхідно уважно  обирати майданчики і місця для реклами. Найбільший інтерес викликає місце в шапці сторінки, де зазвичай розміщується наскрізний рекламний блок розміром 468 × 60 пікселів. Оголошення постійно знаходиться у верхній частині сайту, тому охоплення максимальне. Користувач відразу ж бачитьо голошення, що збільшує відсоток CTR.

Ще один важливий критерій – тематика сайту. Рекомендується підбирати майданчики, змістяких повністю або частково збігається з темою вашого рекламного оголошення. В іншому випадку це будуть нецільові відвідувачі, а бюджет витратиться даремно. Не менш важливе значення мають сайти з широкою тематикою. На таких майданчиках найкраще використовувати таргетинг. Якщо подібних інструментів немає, можна обмежити коло зацікавлених осіб, виділивши основні категорії на сайті.

Банер повинен привертати увагу користувачів, зацікавлювати і спонукати інтерес до товарів і послуг. Краще застосовувати елементине домовленості, щоб підштовхнути відвідувача перейти на сайт.

Оцінка ефективності банерної реклами

Для оцінки ефективності використовується CTR (clickthroughratio) – коефіцієнткліків. CTR наочно демонструє співвідношення між кліками і загальним числом показів. Чим вищезначення, тим ефективніше банерна реклама. У різних тематиках виведені свої певні стандарти оптимального співвідношення кліків і показів, але в цілому вони повинні бути не менше 0,3-0,5%.

Але CTR, найчастіше, недостатньо для оцінки ефективності реклами. Важливе значення має відсоток відмов. У разі невідповідності інформаціїзісторінки в оголошенні, за яким переходить користувач, ось такий клік буде неефективний.

Залишити заявку

Залишилися питання? Напишіть нам

Телефонуйте в будь-який час
Адреса
м. Харків, проспект Науки, 56
By filling out this form and clicking submit, you agree to our Политика конфиденциальности