Гугл Шопинг

Що Ви отримаєте замовивши послугу

Google Shopping ( Google Продукти). Як працює інструмент?

Гугл шопінг (Merchant Center) – цесервіс, який надає послуги реклами різних товарів з інтернет-магазинів. Спочатку сервіс називався Froogle і був створений аж в 2002 році. Перейменування в Google Shopping сталося десять років по тому. З 2007 по 2012, сервіс мав назву Google Product Search.

Даний тип оголошень допомагає покупцям отримати відповідь на запит якомога швидше. Так, просто набравши в google.ua або google.com назву товару, покупець відразу побачить рекламний блок з можливими варіантами потрібного товару від різних постачальників, і все це – без потреби пошуку по окремих сайтах. Слід памятати, що ефективніше  задіяти інші інструменти для просування сайту. Прикладом може бути Seo просування та контекстна реклама.

Такі оголошення можуть показуватися як збоку від тексту пошукової видачі, так і відразу після рядка пошуку – вище результатів цієї пошукової видачі. Або навіть одночасно і там, і там. Є й випадки показу індивідуальних товарів, припустимо, в блоці збоку, але варіант з декількома товарами куди більш масовий.

Існує три основних етапи роботи сервісу:

  1. Створення облікового запису в Google Merchant Center.
  2. Зв’язування створеного з аккаунтом в Google Рекламі.
  3. Завантаження в Google Merchant Center фида товарів, що продаються.

Після виконання цих етапів клієнти – потенційні покупці – бачитимуть рекламовані товари відповідно до своїх пошуковим запитам.

«Плюси» Google Shopping (Merchant Center)

Як і будь-який аналогічний сервіс, Google Shopping має свої переваги і недоліки. На щастя, перше значно більше. Так, в «плюси» Google Shopping можна віднести:

  • Сам факт показу товарів з Google Shopping в пошукових ведучих Google ;
  • Можливість перекласти на сервіс тягар вказівки ключових слів і робити це автоматично;
  • Покупці мають можливість як читати інші відгуки, так і залишати свої;
  • Придбання контекстної реклами істотно дорожче, ніж вартість «кліка» в даній категорії реклами;
  • Таргетованість реклами – показуються тільки ті товари, в яких покупець напевно буде зацікавлений;
  • Немає необхідності у допомозі експерта при створенні та налаштування облікового запису продавця в даному сервісі.

Незважаючи на всю корисність сервісу – у нього є і ряд недоліків, наприклад:

  • Ряд товарів заборонений правилами сервісу;
  • Досить  суворі правила, що пред’являються до інтернет-магазинах і їх наповнення, можуть закрити доступ до даного виду просування для окремих клієнтів.

До переліку заборонених в Google Shopping відносять:

  • нерухомість
  • послуги
  • ТС на парусній або моторній тязі;
  • транспортні квитки;
  • квитки на розважальні заходи (концерт, шоу і т.д.);
  • валюта, і деякі інші.

Відносно суворих вимог до сайтів – конкретних вимог досить багато, але можна виділити основні з них, такі як:

  • Відповідність товарів політиці Google в цілому (не підробка і т.п.);
  • Обов’язкове використання сайтом протоколу https;
  • Можливість оплати покупок онлайн і, як наслідок, корзина для покупок;
  • Чіткий опис термінів і умов обміну/повернення куплених товарів; прозорість умов акцій. 

Як відбувається впровадження послуги

Створення товарного фида

Налаштування Google Merchant Center

Підключення фида до Merchant Center

Налаштування рекламної кампанії

Запуск GOOGLE-SHOPPING

Варіанти замовлення

Разова настройка

ВАРТІСТЬ НАЛАШТУВАННЯ 4500 ГРН

Ведення аккаунта

ВАРТІСТЬ НАЛАШТУВАННЯ + ВЕДЕННЯ 5500 ГРН

Виникли питання
Відповімо

Залишити заявку

Залишилися питання? Напишіть нам

Телефонуйте в будь-який час
Адреса
м. Харків, проспект Науки, 56
By filling out this form and clicking submit, you agree to our Политика конфиденциальности