Реклама на ютуб

Оптимізація ютуб каналу

Стратегія просування

Постановка мети створення каналу
Створення унікальності каналу
Сегментація цільової аудиторії
Розробка оформлення каналу
Розробка стратегії рекламної кампанії

Оформлення

Шапки каналу
Головне відео в описі
Опис в розділі про каналі
Опис з посиланням на соц мережі
Плейстери з описом посилання на сайт

Оптимізація відео на ютуб

Адреса каналу
Оптимізація заголовка
Опис відео
Теги
Підбірка інструментів для роботи

Відеореклама на YouTube

РЕКЛАМА НА YOUTUBE: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ?

Соціальні медіа – це потужний рекламний інструмент, який об’єднує функціональні платформи для створення унікального контенту. YouTube – одна з найпопулярніших платформ, яка є невід’ємною частиною будь-якої рекламної кампанії в соціальних мережах. На сьогодні платформа має більше 1 мільярда користувачів і займає друге місцеу рейтингу пошукових систем. Для створення успішної рекламної кампанії на YouTube важливо правильно вибрати тип рекламного розміщення. Використовуючи правильний формат рекламного оголошення, ви зможете чітко сформулювати своє послання для конкретної цільової аудиторії.

ЦІЛІ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ НА YOUTUBE

Основна мета відеореклами на YouTube – підвищення впізнаваності бренду. Цей ресурс підходить для ефективного просування і для закріплення результату попередніх успішних рекламних кампаній. Запуск рекламної кампанії на YouTube забезпечує залучення додаткового трафіку на сайт.

ФОРМАТИ РЕКЛАМНИХ ОГОЛОШЕНЬ НА YOUTUBE:

OVERLAY

Ці графічні або текстові оголошення є напівпрозорі банери, які займають 20% нижньої частини вікна перегляду. Це здебільшого статичні картинки типу PNG, JPG, GiF 480 × 70 pix. Оверлеї є найбільш бюджетним форматом рекламного оголошення на YouTube. Ви можете накладати подібні рекламні банери на власні відео або на відео партнерів.

КОНТЕКСТНА ВІДЕОРЕКЛАМА

Клікабельним банер з посиланням на відеоз’являється в пошуку, списку рекомендованих відео і на головній сторінці YouTube .

МЕДІЙНІ ОГОЛОШЕННЯ

Розміщуються поруч з вікном програвача в правому верхньому куті екрану. Це можуть бути як статичні картинки, так і анімаційні. Довжина анімаційного рекламного ролика становить максимум 30 секунд. Допустим іформати файлу – GIF, PNG, JPG, розміром 300х250, 300 × 60 pix .

IN-STREAM (пропускають Відеооб’ява)

Ці короткі рекламні ролики транслюються перед основним відео, в середині або в кінці. При бажанні його можна пропустити через 5 секунд після початку відтворення. Сам ролик триває до 30 секунд і відображається на відеопрогравачі YouTube .

ОГОЛОШЕННЯ-ЗАСТАВКИ

Це короткі ролики довжиною 6 секунд, які неможливо пропустити. Дуже важливо зробити рекламний ролик найбільш концептуальним, щоб за короткі 6 секунд вплинути на цільову аудиторію.

СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМАТИ ДЛЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІВ   

Доповнення стандартних форматів динамічними продуктовими картками, які показуються в банері-компаньйона і всередині ролика в мобільному додатку. Використання даного формату дозволяє автоматично показувати персоналізовані пропозиції для кожного користувача.

UNIVERSAL APP CAMPAIGNS

Формат дозволяє просувати мобільні додатки на YouTube та інших майданчиках Google .

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ таргетинг РЕКЛАМНИХ ОГОЛОШЕНЬ НА YOUTUBE:

  • Демографічна група (вік, стать, соціальний статус і рівень доходу).
  • Інтереси: визначення цільової аудиторії на підставі історії пошукових запитів, особистих інтересів.
  • Географічний таргетинг (можливість направити рекламні зусилля на користувачів, які знаходяться в певному регіоні або поблизу точок продажів).
  • Поведінковий таргетинг заснований на даних про відвідуваних користувачем сторінках, часу відвідування, потребах конкретного користувача.
  • Тематичний таргетинг передбачає охоплення аудиторії, яка цікавиться схожими товарами, послугами або схожою тематикою.
  • Орієнтування за ключовими словами передбачає охоплення користувачів, які використовують в пошуковій систем і певні запити.
  • Відео-ремаркетинг націлений на користувачів, які раніше переглядали ролики, але не зробили ключовудію.
  • Аффінітивний таргетинг, синхронізація рекламних кампаній на різних пристроях за допомогоютехнології MediaSync , яка дозволяєодночасно з ТВ-рекламою демонструвати рекламу продукту на тих майданчиках, де знаходитьсяцільовааудиторія.

ОСНОВИ УСПІШНОЇ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ НА YOUTUBE:

  • Створення релевантного і цікавого контенту. Основне завдання рекламної кампанії – це залучення цільового клієнта, тому важливо демонструвати продукт у дії. Більше 90% користувачів дивляться відео, щоб більше дізнатися про продукт, і більше 70% користувачів переглядають відеоінтрукціі .
  • Продають заголовки оголошень створюють перше враження про рекламу. Релевантний запитуваній контенту заголовок приверне користувача.
  • Налаштування націлювання на правильну цільову аудиторію. Важливо знати, хто клієнт, чим він цікавиться, які сайти відвідує. Чим більше інформації про потенційного клієнта у вас є, тим точніше можна визначити цільову аудиторію.

 

Залишити заявку

Залишилися питання? Напишіть нам

Телефонуйте в будь-який час
Адреса
м. Харків, проспект Науки, 56
By filling out this form and clicking submit, you agree to our Политика конфиденциальности