ПЕРЕВАГИ ПОШУКОВОГО ПРОСУВАННЯ
Поліпшення позицій
Зростання трафіку
Зростання клієнтів
Збільшення доходу
SEO оптимізація сайту
- Регіон і конкуренція.
- Готовність з технічної точки зору.
- Кількість слів для просування
- Позиції на старті.
- Необхідність модернізації.
- Вік домену.
Завдання для реалізації сео просування
- Сео при створенні інтернет ресурсу Зазвичай проводиться при розробці, але іноді, виконавці розробляють сайт непридатний для просування.
- Аналітика Аналізують всю інформацію яку можна використовувати, для розвитку проекту.
- Аналіз. Вивчають семантичне ядро, контрольний профіль, видимість по тематичних запитах. Паралельно досліджують структуру, зручність використання і наповнення.
- Дослідження конкурентів. З отриманих даних складається стратегія просування. Цей етап дуже важливий, адже від нього залежить подальший перелік завдань і успіх проекту. При проведенні неякісно аналізу конкурентів, це негативно відобразиться на результативності наступних етапів.
- Збір СЯ (семантичного ядра Створення семантики головний етап, що впливає на швидкість виведення ресурсу в ТОП, формування семантичного ядра полягає у виборі ключових запитів стосуються даної тематики. Розмір семантичного ядра залежить від структури, чим складніше структура сайту (інтернет магазин), тим більше слів вимагає ядро, і навпаки, чим елементарніше сайт, тим менше СЯ.
- Формування структури Кластеризація списку запитів – розбиття на групи за інтересами користувачів. Розподіл груп слів і словосполучень відбувається за існуючими посадковим сторінкам, якщо відповідних немає під частину кластерів – підготовка списку сторінок для створення.
Внутрішня оптимізація (OnPage)
Під внутрішньою оптимізацією ресурсу на увазі сукупність робіт, звернений на приведення ресурсу у відповідність до вимог пошукових систем. Включає в себе і роботу з кодом, і роботу з юзабіліті, і виконання вимог пошукових систем.- Заповнення з метаданими.
- Оптимізація URL.
- Описі заголовків h2-h6.
- Формування і настройка карти XML допоможе у швидкій індексації сторінок.
- Усунення дубльованих сторінок.
- Підвищення швидкості завантаження.
- Робота з перелінковкою.
- Перевірка та виправлення індексації сторінок.
- Складання ТЗ копірайтерів.
- Оптимізація зображень – про писання атрибутів, за допомогою яких пошуковики будуть розпізнавати і виводити їх за запитами.
Off-page (зовнішня оптимізація)
Зовнішня оптимізація сайту – перелік зовнішніх щодо сайту операцій, спрямованих на збільшення кількості відвідувань веб-сторінок цільовими клієнтами з пошукових систем за ключовими словами. Варто звернути увагу, що при зовнішньої оптимізації, зміни проводять не на сторінці, а в зовнішньому середовищі. До зовнішньої оптимізації відноситься:- Збільшення посилальної маси;
- Робота з соціальними мережами;
- Активне ведення блогу;
- Розміщення в якісних каталогах;
- Написання статей;
Перші результати SEO просування буде видно через 2-3 місяці після початку робіт. При використанні в комплексі контекстної і таргетированной реклами буде видно відразу після запуску рекламних компаній.
Просування сайту в ТОП знадобиться компаніям, які планують працювати на довгострокову перспективу. Зміцнити свої позиції у видачі та розкрутити бренд.
Просування сайту посприяє збільшенню відвідуваності сайту, що дозволить збільшити продажі і популярність продукту на ринку.
Коли запити вашої тематики будуть в ТОП 10. Принцип простий: чим вище позиції сайту, тим більше відвідуваність і зростання конверсії.
Вартість SEO-просування залежить від поточних позицій сайту, якості його оптимізації під пошукові системи, рівня конкурентоспроможності Ваших пошукових запитів і їх кількості.