ПЕРЕВАГИ ПОШУКОВОГО ПРОСУВАННЯ

Поліпшення позицій

Зростання трафіку

Зростання клієнтів

Збільшення доходу

SEO оптимізація сайту

SEO просування – комплекс робіт, орієнтований на підвищення позицій сайту по цільових запитах в пошукових системах. Взаємодія оптимізатора і власника бізнесу для досягнення бажаних результатів. Збільшення цільової аудиторії – основна мета власників інтернет проектів. Але не всі способи виявляються настільки результативними, в повній мірі виправдовуючи вкладені фінансові кошти, час. Просування сайту той випадок коли вкладення виправдають себе, і з кожним днем ​​результат буде тільки вище. Чим вище у видачі перебувати Ваш ресурс тим більше трафіку отримає і відповідно більше клієнтів, SEO – дієвий джерело продажів. Розкрутка сайту працює на результат постійно, є довгостроковою перспективою. На відміну від контекстної реклами SEO не дасть миттєвих результатів, необхідно час для того щоб сайт отримав позиції, і що важливіше залишився займати ці позиції в майбутньому. Для різних тематик термін виведення в ТОП залежатиме декількох параметрів:
  • Регіон і конкуренція.
  • Готовність з технічної точки зору.
  • Кількість слів для просування
  • Позиції на старті.
  • Необхідність модернізації.
  • Вік домену.
Ми використовуємо білі методи просування. Що дозволить бізнесу мати хороші позиції завжди, не залежно від нових оновлень і правил пошукових систем! Діяльність нашої компанії спрямована на це.

Завдання для реалізації сео просування

  1. Сео при створенні інтернет ресурсу Зазвичай проводиться при розробці, але іноді, виконавці розробляють сайт непридатний для просування.
  2. Аналітика Аналізують всю інформацію яку можна використовувати, для розвитку проекту.
  3. Аналіз. Вивчають семантичне ядро, контрольний профіль, видимість по тематичних запитах. Паралельно досліджують структуру, зручність використання і наповнення.
  4. Дослідження конкурентів. З отриманих даних складається стратегія просування. Цей етап дуже важливий, адже від нього залежить подальший перелік завдань і успіх проекту. При проведенні неякісно аналізу конкурентів, це негативно відобразиться на результативності наступних етапів.
  5. Збір СЯ (семантичного ядра Створення семантики головний етап, що впливає на швидкість виведення ресурсу в ТОП, формування семантичного ядра полягає у виборі ключових запитів стосуються даної тематики. Розмір семантичного ядра залежить від структури, чим складніше структура сайту (інтернет магазин), тим більше слів вимагає ядро, і навпаки, чим елементарніше сайт, тим менше СЯ.
  6. Формування структури Кластеризація списку запитів – розбиття на групи за інтересами користувачів. Розподіл груп слів і словосполучень відбувається за існуючими посадковим сторінкам, якщо відповідних немає під частину кластерів – підготовка списку сторінок для створення.
Сторінки, повинні бути релевантними і максимально відповідати пошуковій фразі. Релевантність сторінки враховується пошуковими системами при ранжуванні. Детально вивчена структура сайту сприяє розділенню цільової аудиторії за інтересами, і представляє найкращий результат окремого сегменту. Позиція ресурсу на сторінці видачі, його конверсія також залежать від структури.

Внутрішня оптимізація (OnPage)

Під внутрішньою оптимізацією ресурсу на увазі сукупність робіт, звернений на приведення ресурсу у відповідність до вимог пошукових систем. Включає в себе і роботу з кодом, і роботу з юзабіліті, і виконання вимог пошукових систем.
  • Заповнення з метаданими.
  • Оптимізація URL.
  • Описі заголовків h2-h6.
  • Формування і настройка карти XML допоможе у швидкій індексації сторінок.
  • Усунення дубльованих сторінок.
  • Підвищення швидкості завантаження.
  • Робота з перелінковкою.
  • Перевірка та виправлення індексації сторінок.
  • Складання ТЗ копірайтерів.
  • Оптимізація зображень – про писання атрибутів, за допомогою яких пошуковики будуть розпізнавати і виводити їх за запитами.

Off-page (зовнішня оптимізація)

Зовнішня оптимізація сайту – перелік зовнішніх щодо сайту операцій, спрямованих на збільшення кількості відвідувань веб-сторінок цільовими клієнтами з пошукових систем за ключовими словами. Варто звернути увагу, що при зовнішньої оптимізації, зміни проводять не на сторінці, а в зовнішньому середовищі. До зовнішньої оптимізації відноситься:
  • Збільшення посилальної маси;
  • Робота з соціальними мережами;
  • Активне ведення блогу;
  • Розміщення в якісних каталогах;
  • Написання статей;
Звернувшись в компанію Seohit наші фахівці проведуть повний аналіз і виконають всі необхідні роботи, при необхідності модернізацію проекту.

Перші результати SEO просування буде видно через 2-3 місяці після початку робіт. При використанні в комплексі контекстної і таргетированной реклами буде видно відразу після запуску рекламних компаній.

Просування сайту в ТОП знадобиться компаніям, які планують працювати на довгострокову перспективу. Зміцнити свої позиції у видачі та розкрутити бренд.

Просування сайту посприяє збільшенню відвідуваності сайту, що дозволить збільшити продажі і популярність продукту на ринку.

Коли запити вашої тематики будуть в ТОП 10. Принцип простий: чим вище позиції сайту, тим більше відвідуваність і зростання конверсії.

Вартість SEO-просування залежить від поточних позицій сайту, якості його оптимізації під пошукові системи, рівня конкурентоспроможності Ваших пошукових запитів і їх кількості.