таргетинг

Таргетована реклама – це вибіркова онлайн – реклама, в якій використовуються методи настройки параметрів для обраної цільової аудиторії, згідно інтересів людей до певного товару / послуги.
Таргетована реклама в соціальних мережах
Реклама в соціальних мережах налаштовується в рекламному кабінеті і демонструє рекламні оголошення користувачам в соціальних мережах.
З Таргет у вас є мільйон можливостей, щоб вибрати саме вашу ЦА. Що знаходиться поблизу вашого магазинчика або тих у яких завтра День Народження, або навіть друзів молодят. Їх простіше зустріти в рекламному кабінеті Фейсбук.
За допомогою налаштування таргета Ви зможете протестувати взагалі все. Хоч 100 оголошень по 20 стратегіям, щоб нарешті знайти свою золоту працюючу зв’язку.
Знайшовши збільшуємо бюджет – і насолоджуємося горою заявок.
Не потрібно просити блогерам і місяцями чекати відповіді і переживати, що не так прорекламують.
Таргет реклама – ефективний інструмент для просування бізнесу, який здатний приносити стабільний потік клієнтів, заявок і продажів. Але, тільки в умовах правильного налаштування і підготовки в умілих руках, можна домогтися високого результату в просуванні з мінімальною витратою на бюджет.
Способи налаштування таргетированной реклами в Інстаграм
• У самому додатку Інстаграм через кнопку просувати під публікаціями – це найпростіший спосіб рекламувати що-небудь.
Просуваючи конкретну публікацію з вашої стрічки, ви визначаєте скільки коштів ви витратите з бюджету, можете вибрати розташування та географію, цільову аудиторію і її інтереси, терміни показу.
В цілому, такий вид реклами оптимізований для відміток подобатися, коментарів або впізнаваність бренду.
Хоча просувається публікація теж вважається рекламою, але вона має досить маленький спектр опцій і можливостей в плані налаштування, ніж чим реклама створення в Ads Maneqer Фейсбук.

• Через кабінет в Фейсбук – налаштовуючи рекламу через особистий кабінет в Фейсбук можна розподіляти трафік не тільки всередині Інстаграм, але і направляти клієнтів на сайт, мессенжери і інші майданчики. Вибрати мета кампанії – трафік в акаунт, залученість, установка додатки, конверсії та продажу.
Досвідчені фахівці Компанії SEO HIT дадуть відповідь на всі виниклі питання.

Таргетована реклама в соціальних мережах

Для яких тематик підходить таргетинг

Товари / послуги користуються великим попитом
Інфобізнес
Сфера нерухомості
туризму
Юридичні послуги
Фінансові послуги

З якими тематиками дотримуватися обережності

Наркотичні речовини
Алкогольні препарати
Азартні ігри, казино
Вибухові речовини і матеріали
Тютюнові вироби та приладдя для куріння
Політичні гасла заклики

з Вами працюють фахівці

Таргетолог

Створення рекламних оголошення
Налаштування реклами
аналіз

Аккаунт-менеджер

Координація роботи агентства і клієнта
документообіг
взаємозалік

СММ-стратег

Розробка статегіі для просування
Підвищення прибутковості бізнесу
Індивідуальний підхід

5/5

Переваги