Робота інструментів інтернет маркетингу в комплексі

комплексное продвижение сайта

Порівняти SEO та PPC практично неможливо, це два абсолютно різних інструменту, і використання в комплексі принесе результат набагато швидше.

Seo працює на перспективу, а отримані результати залишаються тривалий час. Контекстна реклама (PPC) приносить результат в день запуску рекламної компанії.

При запуску реклами на сайт який не підготовлений з точки зору SEO, вартість реклами відразу зросте, вартість кліка безпосередньо залежить від якості і оптимізації сторінки. Також при підвищенні релевантності сторінки, можливо знизити вартість кліка, і виграти аукціон.

Для зростання Seo- показників сайту необхідно додавання контексту, перш за все на ранніх етапах просування.

Який канал просування в інтернет буде основним для вашого ресурсу, буде залежати від роду діяльності, але Сео точно не підійде для акційних пропозицій, сезонних розпродажів та постійного інформування.

Але якщо Ваш трафік це низькочастотні запити (це 70% від загального числа запитів на сайт) – то просто не обійтися без SEO оптимізації. За низькочастотних запитах Гугл реклама може не працювати взагалі (проблема “мало запитів”).

комплексное продвижение сайта
продвижение сайта

SEO та SMM пов’язані між собою посилання їх соціальних мереж Facebook, Instagram, Linkedin безпосередньо впливають на сприйняття сайту пошуковими системами, велику роль тут відіграє активну ведення аккаунта.

Фактори що впливають на видачу сайту

Соціальні сигнали – наскільки активні Ваші користувачі в співтоваристві або групі. Даний показник дуже важливий для пошукових роботів, якщо Ваші користувач активно взаємодіють зі сторінкою, така сторінка з’являється у видачі разом з сайтом.
Публікація корисного, інформативного, цікавого контенту на сайті + додавання посилання в соціальних мережах, призводить до переходів користувачів на сайт і зростання трафіку.

Посилання з соціальних мереж закриті від індексації тегом nofollow, але все ж найчастіше пошуковою системою при формуванні видачі.

Поведінкові фактори – дані показники дуже впливають на ранжування сайту. До них відносяться:
– глибина перегляду сайту
– загальний час проведений користувачем на сторінці
– показник відмови.

ПС враховують будь-які взаємодії в соціальних мережах і на сайті. Необхідно створити на сайті кнопки або посилання для переходу на соціальні мережі. Для підвищення конверсії та впізнаваності бренду в інтернеті необхідно використання SMM і SEO в комплексі.

комплексное продвижение сайтов

Наші Послуги

У чому нам немає рівних

Ціни Вас приємно здивують

Але ми завжди зможемо зробити індивідуальну ціну

СММ

3000
  • від 3000 грн. на місяць

Замовити

SEO

6500
  • від 6500 грн. на місяць

Замовити

Контекст

2000
  • від 2000 грн. на місяць

Заказать