перелинковка сайту

Що таке перелинковка сайту

Перелинковка сайту

Перелинковка є розміщення в тексті посилань на інші сторінки. У масштабах сайту або блогу це створює структуру, за якою потім подорожує ваш відвідувач.

Що дає перелинковка сайту для просування сайту

• Пошуковики сприймають сторінку як відповідає певному запиту
• Зростає статичну вагу сторінки
• Прискорюється індексація сайту або блогу
• Збільшується час перебування користувача на вашому ресурсі
• А все це разом підвищує рейтинг ресурсу в пошуковій видачі

Практично перелинковка робиться так: якщо у вас в тексті є слово або словосполучення, на тему якого вже є матеріал, даєте на нього посилання. Таких посилань не повинно бути занадто багато: 2-3 на стандартний текст.
Розрізняють внутрішню і зовнішню перелинковку. У першому випадку дається посилання на матеріал, розташований на тому ж ресурсі, у другому – на зовнішньому ресурсі (іншому сайті або блозі). Якщо сторінка, на якій розміщено посилання, має більшу вагу в пошукових системах, ніж сторінка посилання, то остання отримає частину ваги донорської сторінки і підніметься в пошуку.
Посилання повинні розміщуватися в тексті органічно, тобто бути логічними і доповнювати інформацію в тексті, а не відволікати від неї.
⠀ Сама перелинковка є зв’язування веб-сторінок посиланнями, розподіляючи статичний вага, з метою збільшення ваги сторінок і загального сайту. ⠀

З чого почати перелинковку?

⠀ Для початку ми збираємо ядро і групуємо, після чого починаємо розподіляти ключові слова по всьому сайту. ⠀
⠀ Розглянемо такий приклад: Нам потрібна стаття для розділу на тему “Мобільні аксесуари”, в ТЗ ми вказуємо наші побажання для копірайтера, що крім основного ключового запиту, також зробити плавний перехід на наступні категорії з використанням інших ключових слів, приклад: Тримачі для телефонів , кабелі для смартфонів і тд. – обвівши дані слова гіперпосиланням, після чого ми отримуємо якісну посилання оточеній текстом. ⠀
⠀ Сторінка і її зміст повинні бути релевантні вставленої гіперпосиланням, намагайтеся також посилання розбавляти іншими анкорами дуже близько до ключовому запиту, приклад: “тримач для телефонів”, “автомобільний тримач для телефону” ⠀

Які схеми існують для перелинковки:


А. Ялинкова ⠀
Б. Кільцева ⠀
В. Ієрархічна ⠀

Чи потрібно дотримуватися певної схеми для перелинковки?


⠀ Немає точного шаблону для роботи, часом хаотична перелинковка спрацьовує краще. ⠀

В основному ми упор робимо на СЧ і ВЧ запити, посилаючись на внутрішніх сторінок на головну а також на інші основні підкатегорії. Окремо наголошуємо на деякі низькочастотні запити, все індивідуально, перед вами має бути ⠀
Семантичне ядро в таблиці з статистикою показів в місяць, якщо запит привабливий, і він застряг на другий або третій сторінці, то є сенс за допомогою перелинковки збільшити вагу цієї сторінки, після чого позиції повинні вирости (ефект зростання проявляється не швидко). ⠀

Дуже важливо домогтися того, щоб були переходи за даними посиланнями, для цього пишіть якісний контент, намагайтеся розміщувати посилання в доступній зоні видимості ⠀
⠀Остерігайтеся спаму, не перестарайтеся. Перелінковка це не панацея, а лише певний інструмент для поліпшення видимості сайту.

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *